REGULAMIN
Regulamin obowiązuje od 13.12.2021.
Dotyczy osób biorących udział w szkoleniach, seminariach, warsztatach, konsultacjach prowadzonych przez firmę Aim High, a także osób przebywających na terenie obiektu.
Nieprzestrzeganie regulaminu będzie skutkować wyproszeniem z zajęć.
- PLAC TRENINGOWY
- Wejście na plac jest możliwe tylko za zgodą osoby prowadzącej zajęcia. W przypadku wcześniejszego przybycia należy zaczekać w poczekalni przy placu lub na chodniku przy lotnisku.
- Oczekując na zajęcia należy umożliwić innym osobom wejście i wyjście zarówno z placu, jak i poczekalni.
- Zabronione jest korzystanie z przeszkód znajdujących się na placu bez zgody osoby prowadzącej zajęcia.
- Należy kontrolować aby psy nie sikały na przeszkody treningowe. W przypadku obsikania przeszkody należy niezwłocznie zmyć mocz wodą.
- Na terenie placu i poczekalni należy sprzątać po swoim psie (odchody, swoje zabawki itp) a nieczystości wyrzucić do kosza na śmieci.
- Psy należy trzymać na smyczy, chyba że prowadzący zajęcia wyrazi zgodę na puszczenie psa.
- Za wszelkie szkody i krzywdy wyrządzone w mieniu i osobie przez psa, właściciela, osoby towarzyszące odpowiada opiekun/właściciel psa – dotyczy m.in. umyślnego bądź nieumyślnego zniszczenia rzeczy znajdujących się na placu (np. pogryzienie, połamanie sprzętu).
- UDZIAŁ W ZAJĘCIACH
- “Godzina lekcyjna” trwa 45-60 minut w zależności od grupy, pogody itp.
- Aby wziąć udział w zajęciach należy być na nie wcześniej zapisanym.
- Podczas zajęć należy szanować innych uczestników, w miarę możliwości nie utrudniać pracy pozostałym (trzymamy odpowiedni dystans między psami), nie należy pozwalać skakać psom na ludzi i psy.
- Zajęcia odbywają się zgodnie z podanymi wcześniej terminami, wszystkie terminy dodatkowe (np. odrabianie) są ustalane z całą grupą.
- Zajęcia mogą zostać odwołane w przypadku niesprzyjającej pogody lub zdarzeń losowych osoby prowadzącej. Informacja o odwołaniu zajęć jest wysyłana najpóźniej godzinę przed planowanym rozpoczęciem lekcji. Odwołane zajęcia są odrabiane w kolejnym terminie.
- Odrobienie nieobecności uczestnika jest możliwe tylko w przypadku wcześniejszego zgłoszenia do osoby prowadzącej najpóźniej 8 godzin przed planowanymi zajęciami, w przeciwnym razie zajęcia przepadają. Odrobienie odbywa się z grupą równoległą lub w wybranej przez osobę prowadzącą innej grupie.
- Biorąc udział w zajęciach uczestnik wyraża zgodę na wykorzystanie wizerunku (zdjęcia, filmy) w sieci
i mediach społecznościowych w celach promocyjnych firmy. - Samodzielny udział w zajęciach osób nieletnich możliwy jest tylko za pisemną zgodą rodzica/opiekuna i na jego odpowiedzialność.
- PŁATNOŚĆ ZA ZAJĘCIA
- Możliwa jest płatność gotówką, przelewem BLIK na telefon lub przelewem tradycyjnym.
- Płatność za kurs należy uregulować w całości za cały kurs najpóźniej podczas pierwszych zajęć rozpoczynających dany kurs.
- Płatność za zajęcia pojedyncze (nie w kursie) należy uregulować każdorazowo na koniec zajęć, chyba że
obowiązuje przedpłata (dotyczy głównie warsztatów i seminariów). - Płatność za spotkania indywidualne należy uregulować każdorazowo na koniec zajęć.
- Zwrot płatności za zajęcia w kursie, możliwy jest tylko w przypadku zgonu psa. W przypadku ciężkiej choroby psa możliwe jest dopisanie uczestnika do kolejnej edycji kursu po wyzdrowieniu. W innych przypadkach zwroty nie są realizowane.
- Wejście na obiekt jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.